Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Μεγάλος δάσκαλος του Αϊνστάιν υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας μαθηματικός Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή!



Η δήλωση ανήκει στον Άλμπερτ Αϊνστάιν.
«Κύριοι, ζητήσατε να σας απαντήσω σε χίλια δυο πράγματα, κανείς σας όμως δεν θέλησε να μάθει ποιος ήταν ο δάσκαλός μου, ποιος μου έδειξε και μου άνοιξε τον δρόμο προς την ανώτερη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα.
Και για να μην σας κουράσω, σας το λέω...έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, στον οποίο, εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική, η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα»


Για τον Καραθεοδωρή, δεν μας μίλησε κανείς στο σχολείο. Φαίνεται ότι η Ελλάδα έχει το περιθώριο να ξεχνά τέτοιους Έλληνες...θα σκεφτεί κάποιος. Αντίθετα εγώ θα έλεγα ότι εσκεμμένα ξεχνιούνται γιατί ο Έλληνας δεν πρέπει να γνωρίζει σωστά ολόκληρη την Ιστορία του. 
Ας αναλάβουμε λοιπόν εμείς οι ίδιοι τις ευθύνες μας. Ας διαλέξουμε εμείς με ποια Ελλάδα θα ασχολούμαστε και ίσως τότε να είμαστε περήφανοι για πολλούς λόγους που είμαστε Έλληνες.
Υπάρχει η Ελλάδα του Καραθεοδωρή, του Παπανικολάου, του Εl Greco και δεκάδων άλλων Ελλήνων που δεν βρήκαν θέση στα σχολικά βιβλία. Αντί τις Ελλάδας των ριάλιτι, του Λεφάκη (δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο είναι καταξιωμένος αστρολόγος αλλά το παιδί μου δεν θα γίνει εξυπνότερο μαθαίνοντας για τον ανάδρομο Ερμή στον Δία) ούτε θα διαφωτιστεί διαβάζοντας στο σχολείο στίχους των Κατσιμίχα (υπέροχοι τραγουδοποιοί που τους ακούω) που αναφέρονται στο μέγεθος του στήθους κλπ 








Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ