Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Όταν το ουράνιο τόξο συνάντησε έναν ανεμοστρόβιλο

Όταν το ουράνιο τόξο συνάντησε έναν ανεμοστρόβιλο
Μια ασυνήθιστη και ταυτόχρονα πανέμορφη φωτογραφία «τράβηξε» ο 47χρονος Peter Gude, ο οποίος ειδικεύεται στους ανεμοστρόβιλους. Όταν ένας βίαιος ανεμοστρόβιλος κυριαρχούσε στον ουρανό του Colorado των ΗΠΑ, οι περισσότεροι άνθρωποι κλείδωναν παράθυρα και πόρτες.
Όταν όμως η απειλή άρχισε να υποχωρεί μια ομάδα «κυνηγών» των ανεμοστρόβιλων είδε μια παράξενη συνύπαρξη. Ένας ανεμοστρόβιλος απείχε μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από το ουράνιο τόξο.

Το ουράνιο τόξο είναι ένα πολύχρωμο οπτικό και μετεωρολογικό φαινόμενο, κατά τη διάρκεια του οποίου οποίο εμφανίζεται το φάσμα των χρωμάτων που συνθέτουν το ορατό φως στον ουρανό.
Το φαινόμενο εμφανίζεται όταν οι ακτίνες του ήλιου πέφτουν πάνω σε σταγονίδια βροχής στην ατμόσφαιρα της Γης. Το κάθε μήκος κύματος διαθλάται υπό διαφορετική γωνία μέσα στα σταγονίδια, τα οποία δρουν σαν μικρά πρίσματα, παθαίνει διαφορετική εκτροπή με αποτέλεσμα το ορατό λευκό φως να αναλύεται στα διάφορα χρώματα που το συνθέτουν, δηλαδή στο φάσμα του.
Από το 1950, 58 ανεμοστρόβιλοι, με ταχύτητα ανέμων που ξεπερνά τα 200 μίλια την ώρα, έχουν χτυπήσει τις ΗΠΑ.


Πηγή



Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ