Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!
Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)
.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012
Ενας αιώνας πέρασε και ακόμη λειτουργεί............
Στις
12:30 μ.μ.
Αναρτήθηκε από
scorpio71
Το
εναέριο τρένο του Βούπερταλ στη Δυτική Γερμανία είναι το παλαιότερο σύστημα Monorail στον κόσμο. Χτισμένο το 1900 από τον Γερμανό μηχανικό Carl Eugen Langen, το Βούπερταλ Schwebebahn, ακόμη λειτουργεί καθώς έχει
περάσει πάνω από ένας αιώνας από τη δημιουργία του.
Το Wuppertaler Schwebebahn, οπως είναι το ονομά του, είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές κατασκευές της πρώιμης βιομηχανικής εποχής. Κατάφερε να παραμείνει σε λειτουργία, σε πείσμα των καιρών και να επιζήσει από 2 Παγκοσμίους Πολέμους. Μετά τις πρόσφατες επεμβάσεις εκσυγχρονισμού των γραμμών και των σταθμών αποτελέι εκτός από εντυπωσιακό ιστορικό επίτευγμα και ένα άνετο μέσο μεταφοράς. .
Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το μηχανικό Anton von Rieppel, περίπου το 1890 και διανύει μια διαδρομή 13 χιλιομέτρων. Η εναέριες ράηες στηρίζονται σε μια μεταλλική κατασκευή που διατηρεί τα βαγόνια σε ύψος 8-12 μέτρα από το έδαφος. Μπορεί να μεταφέρει 130 επιβάτες με ταχύτητα 60 km/h.
Το Wuppertaler Schwebebahn, οπως είναι το ονομά του, είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές κατασκευές της πρώιμης βιομηχανικής εποχής. Κατάφερε να παραμείνει σε λειτουργία, σε πείσμα των καιρών και να επιζήσει από 2 Παγκοσμίους Πολέμους. Μετά τις πρόσφατες επεμβάσεις εκσυγχρονισμού των γραμμών και των σταθμών αποτελέι εκτός από εντυπωσιακό ιστορικό επίτευγμα και ένα άνετο μέσο μεταφοράς. .
Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το μηχανικό Anton von Rieppel, περίπου το 1890 και διανύει μια διαδρομή 13 χιλιομέτρων. Η εναέριες ράηες στηρίζονται σε μια μεταλλική κατασκευή που διατηρεί τα βαγόνια σε ύψος 8-12 μέτρα από το έδαφος. Μπορεί να μεταφέρει 130 επιβάτες με ταχύτητα 60 km/h.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ