Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!
Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)
.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012
Το MATRIX και ο Αποσυμβολισμός του...μέρος 2ο
Αποσυμβολισμός του MATRIX - Μέρος 2ο
Και τώρα γι' αυτό το περίφημο Χ που στα αγγλικά είναι Η...Αναγκαστικά, θα μιλήσω για λίγο πιο βαθιά στοιχεία του ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ που σχετίζονται με το Μύθο του Χιράμ, του ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ του Ναού...
Στην ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ υπάρχουν ΔΥΟ ΣΤΗΛΕΣ...
Οι "γνωστές" (σε όσους ασχολούνται) με τα γράμματα J και B...
Μεταξύ ΟΛΩΝ των άλλων που συμβολίζουν (άρρεν και θήλυ κλπ.), φανερώνουν και μια ΑΡΜΟΝΙΑ.
Τώρα, σύμφωνα με τον Γάλλο Καμπαλιστή και Δάσκαλο της Υψηλής Μαγείας Αλφόνς Λουί Κονστάν, που είναι γνωστός στους περισσότερους με το εξεβραϊσμένο όνομά του Ελιφάς Λεβί Ζαχέντ, μας αποκαλύπτεται πώς :
"...τα γράμματα καθορίζονται ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ μέσω ενός προτύπου συμβόλου, που είναι γνωστό σαν το σχέδιο της Εδέμ... ...το πρότυπο σύμβολο δίνει με ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΑ όχι μόνο το νόημα όλων των γραμμάτων μας, ΑΛΛΑ και των αριθμών μας…"
Με βάση λοιπόν, τα παραπάνω λεγόμενα του Ελιφάς Λεβί, οι ΔΥΟ ΣΤΗΛΕΣ του ναού που φανερώνουν μια ΑΡΜΟΝΙΑ, εάν θέλουμε να βρούμε και τη ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, δεν έχουμε παρά να ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ μια ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ γραμμή να τις ενώνει και να τις ισορροπεί, δηλαδή έχουμε ένα ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ σύμβολο, το γνωστό μας 'Ητα
Στα αγγλικά λοιπόν, η λέξη Χιράμ γράφεται: Ηiram και ευλόγως αναρωτιόμαστε ΠΩΣ το αγγλικό Η, γίνεται στα ελληνικά Χ....
Εδώ μέσα, κρύβεται ΜΙΑ από τις "άπειρες" επεξηγήσεις του ΥΨΙΣΤΟΥ αρχετυπικού συμβόλου, αυτού του ΙΔΙΟΥ του Σταυρού...
Και πάλι από τον Ελιφάς Λεβί θα δανειστώ μερικές σκέψεις του για τον Σταυρό...
Λέει λοιπόν ο Λεβί :
"...Ας συμβολίσουμε ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ τον Ελοΐμ με τα ΔΥΟ ΠΛΕΓΜΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΑ.
Το ΕΝΑ(αυτό που η κορυφή του κοιτά προς τα ΠΑΝΩ) είναι ο Πατέρας ή το ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ και το ΑΛΛΟ (που κοιτά η κορυφή του προς τα ΚΑΤΩ) είναι η Μητέρα ή το ΠΑΘΗΤΙΚΟ.
Δυνάμει της αρχής της ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ, καθένα από τα μέρη του Ελοΐμ περιέχει τις ΤΡΕΙΣ ΑΡΧΕΣ:
Πατέρας -Μητέρα (ή υιός) και Αγάπη (ή άγιο πνεύμα)...
...Υπάρχει επίσης μια ΔΙΑΣΤΑΥΡΟΥΜΕΝΗ δράση του πατέρα επάνω στον Υιό & του Υιού επάνω στον πατέρα και γι' αυτό ο σταυρός του Αγ. Ανδρέα εκφράζει το μυστήριο του Αγίου Πνεύματος ( Χ )..."
Με αυτό το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΒΛΕΜΜΑ προς τα Άρρητα και τα Κρύφια της Παγκόσμιας Θεολογίας βλέπουμε πώς το Άγιο Πνεύμα που συμβολίζεται ΚΑΙ με τον Σταυρό του Αγ. Ανδρέα ( Χ ), όπου μέσα στον τεκτονικό Μύθο του Χιράμ με μια ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ το βρίσκουμε να ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ με τη Δημιουργία του Κόσμου (κατασκευή του Ναού) από τον Λόγο που "δι’ αυτού τα πάντα έγιναν" (Αρχιτέκτονας Χιράμ), κατά το θέλημα του Θεού (βασιλέας Σολομώντας)....
Μα και κατά τα λεγόμενα του Ελιφάς Λεβί, το Άγιο Πνεύμα συμβολίζεται ΚΑΙ με τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα!!!
Δηλαδή, το αρχετυπικό και ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΟ γράμμα "Χ" αντιστοιχεί στον Χιράμ, τον Αρχιτέκτονα του Ναού (κόσμου) και κατά τη ταινία, τον Αρχιτέκτονα του Matrix...!!!
Κλείνοντας επ' αυτού, αν θα μπορούσα να πω κάτι τέτοιο, παραθέτω τον εξής συμβολισμό σχετικά με τον Χιράμ και τον Σταυρό του Αγ. Ανδρέα.
Στην αγιογραφία της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας, η απεικόνιση του γεγονότος της Αναστάσεως κρύβει έναν σχετικό με το θέμα μας συμβολισμό:
Όπως και εσείς διαπιστώνετε, ο Αναστάς Ιησούς Χριστός εκ του τάφου του Άδου, πατήσας τον Θάνατον τον οποίον και αλυσόδεσε, τείνει χείρες βοηθείας προς τον Αδάμ και την Εύα και τους σώζει εκ τας αιωνίου τιμωρίας του Θανάτου.
Οι 2 πύλες του Άδου σχηματίζουν τον Ιερό Σταυρό του Αγίου Ανδρέου, το ουδός του Παραδείσου, το κεφαλόσκαλο του δηλαδή…
Ο Ιησούς Χριστός ουσιαστικά, ανοικοδομεί τις δύο στήλες, την άρρενα μέσω του Αδάμ και τη θήλεια μέσω της Εύας και Αυτός καταστάται η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ !!!
Ας επιστρέψουμε όμως, στα δεδομένα του Μatrix:
Στη Βουδιστική φιλολογία υπάρχει ένα κείμενο, που μας αποκαλύπτει τα λόγια του Βούδα Σιντάρτα Γκοτάμα, κατά την στιγμή της αφύπνισής του.
Να σημειώσω εδώ, ότι η μητέρα του Σιντάρτα λεγόταν Maya!!!
Το όνειρο της Maya και η σύλληψη του Βούδα
Σας τα παραθέτω, γιατί θα τα συνδυάσω με τα ερωτήματα που έθεσα σχετικά με τον Χιράμ και το Ναό που έκτισε.
ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
"Μέσα από κύκλους πολλών γεννήσεων περιπλανήθηκα χωρίς ανταμοιβή, χωρίς ανάπαυση.
Αναζητώντας τον Κτίστη αυτού του Σπιτιού.
Επίπονη η γέννηση ξανά και ξανά.
Κτίστη του Σπιτιού, έχεις φανερωθεί!
Δε θα ξαναχτίσεις ξανά Σπίτι.
Όλες οι κολώνες σου έχουν σπάσει, η οροφή σου έχει καταστραφεί,
στραμμένος προς το άμορφο, ο νους έχει φτάσει στο τέλος της επιθυμίας"
Νταμμαπάντα
Από το παραπάνω απόσπασμα, σας παροτρύνω να το δούμε (το MATRIX) από την "σκοπιά" της ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (της νέας γέννησης στον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, τη γέννηση ενός ΜΥΣΤΗ) του ήρωα Neo.
Όμως αυτά τα λόγια του Βούδδα, του ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ, που εκστόμισε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΦΩΤΙΣΗΣ ΤΟΥ, είναι ΑΡΡΗΚΤΑ συνδεδεμένα με τη ΜΥΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που βιώνει ο καθένας μυούμενος, καθώς και με το μύθο του ΧΙΡΑΜ που προανέφερα...
Ο Αφυπνισμένος Βούδας (ο Φωτισμένος)
Και λόγω του ότι (προσωπικά ΠΑΝΤΑ) θεωρώ τους ΜΥΘΟΥΣ ως μια ΜΥΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ για εκείνον που καταπιάνεται μαζί τους, νομίζω πώς βρίσκουμε έναν ακόμη "μίτο", που θα μας βοηθήσει να δούμε την ταινία με μία ΑΚΟΜΑ πιο "βαθιά" οπτική, αλλά και με διαφορετική προοπτική...
Λέει λοιπόν ο Βούδας: "...αναζητώντας τον Κτίστη αυτού του Σπιτιού..."
Μα το «Σπίτι» που αναφέρει το απόσπασμα, είναι το ΦΥΣΙΚΟ ΣΩΜΑ, το οποίο ΣΩΜΑ είναι και ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (τον οποίο σε 3 ημέρες «ΞΑΝΑΕΧΤΙΣΕ» με την ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ο Μεγάλος Ραββί)...
Και ποιος είναι ο «Κτίστης» για το φυσικό μας σώμα;
Κατά τον Εσωτερισμό, η Ψυχή που θα ενοικήσει σε αυτό, που θα του δώσει ζωή, θα το εμψυχώσει.
Έτσι, και τον "πραγματικό" οίκο του Θεού τον έχτισε ο "Υιός της Χήρας", ο ΧΙΡΑΜ, τον οποίο και κάλεσε από την Τύρο ο Σολομώντας για να τον ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΙ...
Και λέει στη συνέχεια πάλι ο Βούδας: "…Κτίστη του Σπιτιού, έχεις φανερωθεί! Δε θα ξαναχτίσεις ξανά Σπίτι…"
Η Λίθος Κυβίστηκε...
Ο Οίκος, από την ΣΤΙΓΜΗ που ο Μυημένος ΕΠΙΤΕΛΕΣΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ, δεν έχει πια ανάγκη να ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ να υπάρχει...
Πότε όμως ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΕΤΑΙ αυτό το γεγονός;;;
Η κυβισμένη λίθος με τα εργαλεία για την κύβιση
Ο Διδάσκαλος Σιντάρτα λέει, ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ...
ΟΤΑΝ Ο ΚΤΙΣΤΗΣ (ΜΥΣΤΗΣ), ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ...
Και πότε έχουμε την ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ;;;
Κατά τη μυητική διαδικασία του Ιησού, ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ μετά από το "θάνατό του"...
Κατά τη μυητική διαδικασία στο MATRIX, ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ μετά από το "θάνατο" του Νeo...
Ο συμβολισμός... ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ...
Το ΣΩΜΑ, μαζί με τα ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ και άρα και με τις ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ (αυτές που ΣΚΛΑΒΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ), που στα λόγια του Βούδα αναφέρεται ως: "...οι κολώνες σου που έχουν σπάσει...", είναι όλα εκείνα που δημιουργούν την ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που αποκαλούμε MATRIX και που οι Ινδοί την αποκαλούν Maya - Πλάνη - Αυταπάτη - ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ...
Και αν στο πρώτο μέρος της τριλογίας, η μύηση του ήρωα Neo, είχε να κάνει με την ΕΠΙΛΟΓΗ ή ΕΚΛΟΓΗ για το ΜΠΛΕ ή ΚΟΚΚΙΝΟ χαπάκι, στο δεύτερο μέρος το ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΥΗΣΗΣ του ήρωα μας (Neo), είχε να κάνει με δύο πόρτες …
Τη ΔΕΞΙΑ και την ΑΡΙΣΤΕΡΗ …
Ας δούμε... ποιά ήταν η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ της Μύησής του;;;;
Ο Αρχιτέκτονας του δείχνει ΔΥΟ ΠΟΡΤΕΣ και του λέει ότι
στη μία θα σώσει την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, αλλά από την άλλη θα σώσει την ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ (Trinity).
Το αποτέλεσμα της ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΜΥΗΣΗΣ [αν στην πρώτη ήταν ΜΟΝΟ το να του προσφέρει ο Μορφέας (μυητής) την ΑΛΗΘΕΙΑ και τίποτα παραπάνω], σε αυτήν ήταν το να ζήσει με το βάρος της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και την ΓΝΩΣΗ της!!!
Να ζήσει με το βάρος της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΗΣ…
Το ρόλο του μυητή στη 2η μύησή του την είχε ο ίδιος ο "ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ" του Matrix!
Μπορείτε να κάνετε τώρα, τους ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ συσχετισμούς, με όσα παρέθεσα ΠΡΙΝ για τον Χιράμ Αμπίφ, τον Αρχιτέκτονα του Ναού του Σολομώντα και θα ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ, ιδιαιτέρως όσοι από εσάς ασχολείστε με τον Τεκτονισμό, τον Ροδοσταυρισμό και γενικά, όσοι ασχολείστε με τα λεγόμενα Δυτικά συστήματα μυητικής παράδοσης, γεγονός που θα επαληθευτεί στη συνέχεια.
Είναι πλέον βέβαιο, όσο βέβαιο μπορεί να είναι ένα MATRIX, ότι το κλειδί για την "πηγή του Matrix" που αναζητά ο Neo, είναι οι ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ...
του Κέλσου του Φιλαλήθη
Και τώρα γι' αυτό το περίφημο Χ που στα αγγλικά είναι Η...Αναγκαστικά, θα μιλήσω για λίγο πιο βαθιά στοιχεία του ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ που σχετίζονται με το Μύθο του Χιράμ, του ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ του Ναού...
Στην ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ υπάρχουν ΔΥΟ ΣΤΗΛΕΣ...
Οι "γνωστές" (σε όσους ασχολούνται) με τα γράμματα J και B...
Μεταξύ ΟΛΩΝ των άλλων που συμβολίζουν (άρρεν και θήλυ κλπ.), φανερώνουν και μια ΑΡΜΟΝΙΑ.
Τώρα, σύμφωνα με τον Γάλλο Καμπαλιστή και Δάσκαλο της Υψηλής Μαγείας Αλφόνς Λουί Κονστάν, που είναι γνωστός στους περισσότερους με το εξεβραϊσμένο όνομά του Ελιφάς Λεβί Ζαχέντ, μας αποκαλύπτεται πώς :
"...τα γράμματα καθορίζονται ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ μέσω ενός προτύπου συμβόλου, που είναι γνωστό σαν το σχέδιο της Εδέμ... ...το πρότυπο σύμβολο δίνει με ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΑ όχι μόνο το νόημα όλων των γραμμάτων μας, ΑΛΛΑ και των αριθμών μας…"
Ελιφάς Λεβί
Με βάση λοιπόν, τα παραπάνω λεγόμενα του Ελιφάς Λεβί, οι ΔΥΟ ΣΤΗΛΕΣ του ναού που φανερώνουν μια ΑΡΜΟΝΙΑ, εάν θέλουμε να βρούμε και τη ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, δεν έχουμε παρά να ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ μια ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ γραμμή να τις ενώνει και να τις ισορροπεί, δηλαδή έχουμε ένα ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ σύμβολο, το γνωστό μας 'Ητα
Στα αγγλικά λοιπόν, η λέξη Χιράμ γράφεται: Ηiram και ευλόγως αναρωτιόμαστε ΠΩΣ το αγγλικό Η, γίνεται στα ελληνικά Χ....
Εδώ μέσα, κρύβεται ΜΙΑ από τις "άπειρες" επεξηγήσεις του ΥΨΙΣΤΟΥ αρχετυπικού συμβόλου, αυτού του ΙΔΙΟΥ του Σταυρού...
Και πάλι από τον Ελιφάς Λεβί θα δανειστώ μερικές σκέψεις του για τον Σταυρό...
Λέει λοιπόν ο Λεβί :
"...Ας συμβολίσουμε ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ τον Ελοΐμ με τα ΔΥΟ ΠΛΕΓΜΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΑ.
Το ΕΝΑ(αυτό που η κορυφή του κοιτά προς τα ΠΑΝΩ) είναι ο Πατέρας ή το ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ και το ΑΛΛΟ (που κοιτά η κορυφή του προς τα ΚΑΤΩ) είναι η Μητέρα ή το ΠΑΘΗΤΙΚΟ.
Δυνάμει της αρχής της ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ, καθένα από τα μέρη του Ελοΐμ περιέχει τις ΤΡΕΙΣ ΑΡΧΕΣ:
Πατέρας -Μητέρα (ή υιός) και Αγάπη (ή άγιο πνεύμα)...
...Υπάρχει επίσης μια ΔΙΑΣΤΑΥΡΟΥΜΕΝΗ δράση του πατέρα επάνω στον Υιό & του Υιού επάνω στον πατέρα και γι' αυτό ο σταυρός του Αγ. Ανδρέα εκφράζει το μυστήριο του Αγίου Πνεύματος ( Χ )..."
Η σταύρωση του Αγ. Ανδρέα
Με αυτό το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΒΛΕΜΜΑ προς τα Άρρητα και τα Κρύφια της Παγκόσμιας Θεολογίας βλέπουμε πώς το Άγιο Πνεύμα που συμβολίζεται ΚΑΙ με τον Σταυρό του Αγ. Ανδρέα ( Χ ), όπου μέσα στον τεκτονικό Μύθο του Χιράμ με μια ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ το βρίσκουμε να ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ με τη Δημιουργία του Κόσμου (κατασκευή του Ναού) από τον Λόγο που "δι’ αυτού τα πάντα έγιναν" (Αρχιτέκτονας Χιράμ), κατά το θέλημα του Θεού (βασιλέας Σολομώντας)....
Μα και κατά τα λεγόμενα του Ελιφάς Λεβί, το Άγιο Πνεύμα συμβολίζεται ΚΑΙ με τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα!!!
Δηλαδή, το αρχετυπικό και ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΟ γράμμα "Χ" αντιστοιχεί στον Χιράμ, τον Αρχιτέκτονα του Ναού (κόσμου) και κατά τη ταινία, τον Αρχιτέκτονα του Matrix...!!!
Κλείνοντας επ' αυτού, αν θα μπορούσα να πω κάτι τέτοιο, παραθέτω τον εξής συμβολισμό σχετικά με τον Χιράμ και τον Σταυρό του Αγ. Ανδρέα.
Στην αγιογραφία της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας, η απεικόνιση του γεγονότος της Αναστάσεως κρύβει έναν σχετικό με το θέμα μας συμβολισμό:
Όπως και εσείς διαπιστώνετε, ο Αναστάς Ιησούς Χριστός εκ του τάφου του Άδου, πατήσας τον Θάνατον τον οποίον και αλυσόδεσε, τείνει χείρες βοηθείας προς τον Αδάμ και την Εύα και τους σώζει εκ τας αιωνίου τιμωρίας του Θανάτου.
Οι 2 πύλες του Άδου σχηματίζουν τον Ιερό Σταυρό του Αγίου Ανδρέου, το ουδός του Παραδείσου, το κεφαλόσκαλο του δηλαδή…
Ο Ιησούς Χριστός ουσιαστικά, ανοικοδομεί τις δύο στήλες, την άρρενα μέσω του Αδάμ και τη θήλεια μέσω της Εύας και Αυτός καταστάται η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ !!!
Ας επιστρέψουμε όμως, στα δεδομένα του Μatrix:
Στη Βουδιστική φιλολογία υπάρχει ένα κείμενο, που μας αποκαλύπτει τα λόγια του Βούδα Σιντάρτα Γκοτάμα, κατά την στιγμή της αφύπνισής του.
Να σημειώσω εδώ, ότι η μητέρα του Σιντάρτα λεγόταν Maya!!!
Το όνειρο της Maya και η σύλληψη του Βούδα
Σας τα παραθέτω, γιατί θα τα συνδυάσω με τα ερωτήματα που έθεσα σχετικά με τον Χιράμ και το Ναό που έκτισε.
ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
"Μέσα από κύκλους πολλών γεννήσεων περιπλανήθηκα χωρίς ανταμοιβή, χωρίς ανάπαυση.
Αναζητώντας τον Κτίστη αυτού του Σπιτιού.
Επίπονη η γέννηση ξανά και ξανά.
Κτίστη του Σπιτιού, έχεις φανερωθεί!
Δε θα ξαναχτίσεις ξανά Σπίτι.
Όλες οι κολώνες σου έχουν σπάσει, η οροφή σου έχει καταστραφεί,
στραμμένος προς το άμορφο, ο νους έχει φτάσει στο τέλος της επιθυμίας"
Νταμμαπάντα
Από το παραπάνω απόσπασμα, σας παροτρύνω να το δούμε (το MATRIX) από την "σκοπιά" της ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (της νέας γέννησης στον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, τη γέννηση ενός ΜΥΣΤΗ) του ήρωα Neo.
Όμως αυτά τα λόγια του Βούδδα, του ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ, που εκστόμισε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΦΩΤΙΣΗΣ ΤΟΥ, είναι ΑΡΡΗΚΤΑ συνδεδεμένα με τη ΜΥΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που βιώνει ο καθένας μυούμενος, καθώς και με το μύθο του ΧΙΡΑΜ που προανέφερα...
Ο Αφυπνισμένος Βούδας (ο Φωτισμένος)
Και λόγω του ότι (προσωπικά ΠΑΝΤΑ) θεωρώ τους ΜΥΘΟΥΣ ως μια ΜΥΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ για εκείνον που καταπιάνεται μαζί τους, νομίζω πώς βρίσκουμε έναν ακόμη "μίτο", που θα μας βοηθήσει να δούμε την ταινία με μία ΑΚΟΜΑ πιο "βαθιά" οπτική, αλλά και με διαφορετική προοπτική...
Λέει λοιπόν ο Βούδας: "...αναζητώντας τον Κτίστη αυτού του Σπιτιού..."
Μα το «Σπίτι» που αναφέρει το απόσπασμα, είναι το ΦΥΣΙΚΟ ΣΩΜΑ, το οποίο ΣΩΜΑ είναι και ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (τον οποίο σε 3 ημέρες «ΞΑΝΑΕΧΤΙΣΕ» με την ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ο Μεγάλος Ραββί)...
Και ποιος είναι ο «Κτίστης» για το φυσικό μας σώμα;
Κατά τον Εσωτερισμό, η Ψυχή που θα ενοικήσει σε αυτό, που θα του δώσει ζωή, θα το εμψυχώσει.
Έτσι, και τον "πραγματικό" οίκο του Θεού τον έχτισε ο "Υιός της Χήρας", ο ΧΙΡΑΜ, τον οποίο και κάλεσε από την Τύρο ο Σολομώντας για να τον ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΙ...
Ο Ναός του Σολομώντα με εμφανείς τις 2 στήλες.
Και λέει στη συνέχεια πάλι ο Βούδας: "…Κτίστη του Σπιτιού, έχεις φανερωθεί! Δε θα ξαναχτίσεις ξανά Σπίτι…"
Η Λίθος Κυβίστηκε...
Ο Οίκος, από την ΣΤΙΓΜΗ που ο Μυημένος ΕΠΙΤΕΛΕΣΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ, δεν έχει πια ανάγκη να ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ να υπάρχει...
Πότε όμως ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΕΤΑΙ αυτό το γεγονός;;;
Η κυβισμένη λίθος με τα εργαλεία για την κύβιση
Ο Διδάσκαλος Σιντάρτα λέει, ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ...
ΟΤΑΝ Ο ΚΤΙΣΤΗΣ (ΜΥΣΤΗΣ), ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ...
Και πότε έχουμε την ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ;;;
Κατά τη μυητική διαδικασία του Ιησού, ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ μετά από το "θάνατό του"...
Κατά τη μυητική διαδικασία στο MATRIX, ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ μετά από το "θάνατο" του Νeo...
Ο συμβολισμός... ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ...
Το ΣΩΜΑ, μαζί με τα ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ και άρα και με τις ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ (αυτές που ΣΚΛΑΒΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ), που στα λόγια του Βούδα αναφέρεται ως: "...οι κολώνες σου που έχουν σπάσει...", είναι όλα εκείνα που δημιουργούν την ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που αποκαλούμε MATRIX και που οι Ινδοί την αποκαλούν Maya - Πλάνη - Αυταπάτη - ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ...
Και αν στο πρώτο μέρος της τριλογίας, η μύηση του ήρωα Neo, είχε να κάνει με την ΕΠΙΛΟΓΗ ή ΕΚΛΟΓΗ για το ΜΠΛΕ ή ΚΟΚΚΙΝΟ χαπάκι, στο δεύτερο μέρος το ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΥΗΣΗΣ του ήρωα μας (Neo), είχε να κάνει με δύο πόρτες …
Τη ΔΕΞΙΑ και την ΑΡΙΣΤΕΡΗ …
Ας δούμε... ποιά ήταν η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ της Μύησής του;;;;
Ο Αρχιτέκτονας του δείχνει ΔΥΟ ΠΟΡΤΕΣ και του λέει ότι
στη μία θα σώσει την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, αλλά από την άλλη θα σώσει την ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ (Trinity).
Το αποτέλεσμα της ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΜΥΗΣΗΣ [αν στην πρώτη ήταν ΜΟΝΟ το να του προσφέρει ο Μορφέας (μυητής) την ΑΛΗΘΕΙΑ και τίποτα παραπάνω], σε αυτήν ήταν το να ζήσει με το βάρος της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και την ΓΝΩΣΗ της!!!
Να ζήσει με το βάρος της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΗΣ…
Το ρόλο του μυητή στη 2η μύησή του την είχε ο ίδιος ο "ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ" του Matrix!
Μπορείτε να κάνετε τώρα, τους ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ συσχετισμούς, με όσα παρέθεσα ΠΡΙΝ για τον Χιράμ Αμπίφ, τον Αρχιτέκτονα του Ναού του Σολομώντα και θα ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ, ιδιαιτέρως όσοι από εσάς ασχολείστε με τον Τεκτονισμό, τον Ροδοσταυρισμό και γενικά, όσοι ασχολείστε με τα λεγόμενα Δυτικά συστήματα μυητικής παράδοσης, γεγονός που θα επαληθευτεί στη συνέχεια.
Είναι πλέον βέβαιο, όσο βέβαιο μπορεί να είναι ένα MATRIX, ότι το κλειδί για την "πηγή του Matrix" που αναζητά ο Neo, είναι οι ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ...
του Κέλσου του Φιλαλήθη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ