Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Τρίτη 24 Απριλίου 2012
Πως επιδρούν τα χρώματα στη σκέψη μας
Στις
10:00 π.μ.
Αναρτήθηκε από
scorpio71
Το κόκκινο χρώμα βελτιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια...
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Science Illustrated και έγινε στο πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολούμπια στο Βανκούβερ, με επικεφαλή της ερευνητικής ομάδας τον Rui Zhou, τα χρώματα έχουν την ιδιότητα να επιδρούν στην σκέψη των ανθρώπων, επηρεάζοντας την λειτουργία του εγκεφάλου, γεγονός που οφείλεται περισσότερο σε πολιτισμικούς παρά σε έμφυτους παράγοντες.
Με βάση αυτή την ιδέα Καναδοί ψυχολόγοι του μάρκετινγκ πραγματοποίησαν μία έρευνα, χρησιμοποιώντας 600 φοιτητές πανεπιστημίου, οι οποίοι υπεβλήθησαν σε νοητικά τεστ σε μια οθόνη υπολογιστή με μπλε, κόκκινο ή άσπρο φόντο αντίστοιχα.
Η έρευνα αυτή απέδειξε πως το κόκκινο χρώμα εφιστά και βελτιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια, γεγονός που αποδεικνύει και το λόγο που κάποιες πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και κυρίως τα σήματα “STOP”, τα ασθενοφόρα, και γενικότερα ότι μπορεί να συσχετιστεί με επείγουσες καταστάσεις και με κίνδυνο περιέχουν και αποτελούνται κατά κύριο λόγο από κόκκινο.
Από την άλλη μεριά το μπλε ενισχύει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, και αυτό γιατί ο κόσμος το συνδέει με τον ωκεανό, τον ουρανό, την ελευθερία και τη γαλήνη.
Τέλος, τα πορίσματα αυτά, σύμφωνα με τους ερευνητές μπορούν να έχουν εφαρμογή στη διαφήμιση, την προώθηση προϊόντων και τη σήμανση χώρων και συσκευασιών.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Science Illustrated και έγινε στο πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολούμπια στο Βανκούβερ, με επικεφαλή της ερευνητικής ομάδας τον Rui Zhou, τα χρώματα έχουν την ιδιότητα να επιδρούν στην σκέψη των ανθρώπων, επηρεάζοντας την λειτουργία του εγκεφάλου, γεγονός που οφείλεται περισσότερο σε πολιτισμικούς παρά σε έμφυτους παράγοντες.
Με βάση αυτή την ιδέα Καναδοί ψυχολόγοι του μάρκετινγκ πραγματοποίησαν μία έρευνα, χρησιμοποιώντας 600 φοιτητές πανεπιστημίου, οι οποίοι υπεβλήθησαν σε νοητικά τεστ σε μια οθόνη υπολογιστή με μπλε, κόκκινο ή άσπρο φόντο αντίστοιχα.
Η έρευνα αυτή απέδειξε πως το κόκκινο χρώμα εφιστά και βελτιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια, γεγονός που αποδεικνύει και το λόγο που κάποιες πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και κυρίως τα σήματα “STOP”, τα ασθενοφόρα, και γενικότερα ότι μπορεί να συσχετιστεί με επείγουσες καταστάσεις και με κίνδυνο περιέχουν και αποτελούνται κατά κύριο λόγο από κόκκινο.
Από την άλλη μεριά το μπλε ενισχύει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, και αυτό γιατί ο κόσμος το συνδέει με τον ωκεανό, τον ουρανό, την ελευθερία και τη γαλήνη.
Τέλος, τα πορίσματα αυτά, σύμφωνα με τους ερευνητές μπορούν να έχουν εφαρμογή στη διαφήμιση, την προώθηση προϊόντων και τη σήμανση χώρων και συσκευασιών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ