Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.

Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012

Αρχαία Ελληνικά στην Αγγλία, Greeklish στην Ελλάδα...


Και ξαφνικά εκεί που θεωρείς ότι τα έχεις ακούσει όλα, έρχονται οι φίλοι Άγγλοι να μας εντυπωσιάσουν με τον συντηρητισμό τους...
Ή μήπως όχι;
Διαβάζουμε ότι από το Σεπτέμβριο του 2014, μετά από απόφαση του Υπουργείου Παιδείας της χώρας, τα Αρχαία Ελληνικά θα διδάσκονται ως ξένη γλώσσα στα σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας.
Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις αρχαιολατρείας ή προγονοπληξίας, συμπληρώνουμε ότι η απόφαση του Βρετανικού Υπουργείου Παιδείας, περιλαμβάνει ακόμα μία κλασσική γλώσσα, τα λατινικά.
Επομένως οι μικροί Βρετανοί μαθητές, από το 2014 θα έχουν τη δυνατότητα εκμάθυνσης δύο κλασσικών γλωσσών. Δύο "νεκρών γλωσσών", σύμφωνα με χαρακτηρισμό μεγάλης πολιτικής προσωπικότητας της δεκαετίας 2010.
Γιατί άραγε τέτοιος έρωτας με την αρχαία/κλασσική εποχή;
Μην περιμένετε επιστημονική τεκμηρίωση από αυτό το άρθρο. Ας μιλήσει επιτέλους η λογική, μιας και οι επιστημονικές τεκμηριώσεις είναι εντελώς δυσνόητες για τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου.
Ο λόγος αυτού του "ξαφνικού" έρωτα των Βρετανών, είναι οι δυνατότητες που αποκτάει ο ανθρώπινος εγκέφαλος όταν μαθαίνει τις λεγόμενες "νεκρές γλώσσες".
Ας πιάσουμε τα Αρχαία Ελληνικά, χωρίς πολλές και περίπλοκες αναλύσεις...
Η ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΥ, ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, αφού οι δεκάδες κανόνες τονισμού που υπήρχαν και που εφαρμοζόντουσαν για τη σωστή γραφή μίας λέξης εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια, εξαφανίστηκαν. Έτσι, χάθηκε η απλή - πολυπλοκότητα της γλώσσας μας, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούμε μικρότερο ποσοστό του εγκεφάλου μας, σε κάτι που το χρησιμοποιούμε κάθε μέρα. Στην επικοινωνία μας.
Το video από το ρεπορτάζ της ΝΕΤ, αφιερωμένο σε όλους τους Υπουργούς Παιδείας και στους συνεργάτες τους, μ' ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΩ;








Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ