Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.

Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

«Ευτυχώς.......» μας έσωσαν!!!


Επιτέλους μπήκε και το τρίτο καρφί στο φέρετρο μας. 153 σφυριά το στερέωσαν καλά. «Ευτυχώς .... μας έσωσαν» 
Δεν ξέρω δεν είμαι πια σίγουρος για τίποτα, από όσα λένε ΑΥΤΟΙ και τα φερέφωνα τους, τα γνωστά σε όλους Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.
«Το μυαλό μου γυρίζει με χίλιες στροφές» όπως λέει και ο ποιητής αλλά από το κουβάρι των σκέψεων μου μόνο αυτές φαίνονται ξεκάθαρα και με εμμονή........................

Πουλημένοι





Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί


Αυτό το χώμα είναι δικό μας
http://www.youtube.com/watch?v=qZVYhbEOS0Y





Είμαστε δυο


Πότε θα κάνει ξαστεριά
http://www.youtube.com/watch?v=nzSjGLAVQpY


Ο αντίπαλος είναι ένας και το ξέρουμε, δεν χωράει αντιπαλότητα μεταξύ μας δεν πρέπει τίποτα να μας χωρίζει. Το  ποτήρι ξεχείλισε, το ρυάκι της ανοχής έγινε χείμαρρος της απόγνωσης αν θέλουν «πόλεμο» ας τον έχουν. Έτσι κι αλλιώς μαθημένοι είμαστε στους αγώνες γιατί απλά 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ   






Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ