Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Το πεταγμα του κυκνου

Το πέταγμα του κύκνου είναι το πέταγμα της ψυχής μας στην ομορφιά της ζωής και της αγάπης, στην μαγεία της φύσης και του έρωτα, σε ό,τι χάσαμε στη δίνη του σύγχρονου τρόπου ζωής, των μεγάλων εντάσεων, των μεγάλων ταχυτήτων, στο κυνήγι της καριέρας και της οικονομικής επιτυχίας. Η συγκλονιστική ιστορία του Αλέξη, ενός "golden boy", που υπηρέτησε το κέρδος αψηφώντας τις συνέπειες. Μια φοβερή οικολογική καταστροφή με πολλά ανθρώπινα θύματα, εξαιτίας της απληστίας μιας κοινοπραξίας πολυεθνικών, ανάμεσά τους και η εταιρία που διευθύνει ο Αλέξης, τον ξυπνάνε από την μεγάλη αυταπάτη. Θέλει να ξαναβρεί όλα όσα έχασε...τη ζωή του...αλλά είναι απόλυτα παγιδευμένος. Γύρω του εξελίσσεται ένα θρίλερ διαπλοκής που τον σφίγγει σαν μέγγενη και τον οδηγεί σε μια αδυσώπητη σύγκρουση με τις πολυεθνικές. Η ταινία είναι αποκαλυπτική για το σήμερα, όπως ήταν το "Γαρύφαλλο" για τις αρχές του '50.
Μια ταινία που δεν ''προωθήθηκε'' από το σύστημα !
 Ίσως γιατί μας κάνει να δούμε μια πραγματικότητα που ''κάποιοι'' δε θέλουν..., κάθε ομοιότητα με τη σημερινή πραγματικότητα είναι εντελώς συμπτωματική;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Η απάντηση δικιά σας!





Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ