Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)

.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Φρούτα και λαχανικά τα καλλυντικά της φύσης

Πέντε μερίδες φρούτα και λαχανικά ημερησίως μπορούν να μας χαρίσουν φυσική ομορφιά και επιδερμίδα που κυριολεκτικά ακτινοβολεί, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Αγίου Ανδρέα στη Σκοτία.

Οι ειδικοί μελέτησαν την επίδραση των καροτενοειδών, δηλαδή των κιτρινο-κόκκινων χρωστικών που υπάρχουν σε φρούτα και λαχανικά (καρότα, κόκκινες πιπεριές, ντομάτες, βατόμουρα κ.ά.) στην απόχρωση της επιδερμίδας.

Για τις ανάγκες της έρευνας, οι επιστήμονες παρακολούθησαν τη διατροφική συμπεριφορά 35 εθελοντών, τους οποίους μάλιστα φωτογράφιζαν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Όσοι από αυτούς δε αύξησαν την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ανά δύο μερίδες καθημερινά απέκτησαν πιο λαμπερή επιδερμίδα σε διάστημα μόλις έξι εβδομάδων.

Τα στοιχεία αυτά οδήγησαν στο συμπέρασμα πως τα καροτενοειδή, κατά την απορρόφησή τους από τα λιποκύτταρα, άλλαζαν την απόχρωση του δέρματος δίνοντάς του χρυσαφένιο τόνο.

Η μελέτη, ωστόσο, προχώρησε ένα βήμα παραπέρα: Όσοι έτρωγαν περισσότερα φρούτα και λαχανικά αξιολογήθηκαν από άλλους εθελοντές ως πιο ελκυστικοί σε σχέση με όσους κατανάλωναν μικρότερες ποσότητες.


Πηγή



Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ