Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!
Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης)
.......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012
«Ειλικρινή Λογότυπα»!
Στις
12:00 μ.μ.
Αναρτήθηκε από
scorpio71
Ο Σουηδός σχεδιαστής Viktor Hertz γνωρίζει καλά τη δύναμη ενός λογότυπου, αφού διάσημες εταιρείες ανά τον κόσμο στηρίζονται κατά πολύ στην αναγνωρισιμότητα που προσφέρει ένα όνομα, ένα σχέδιο, ακόμη ένα χρώμα, για να κυριαρχήσουν στην αγορά.
Σε μια προσπάθεια να παρουσιάσει με το δικό του δημιουργικό τρόπο διάφορα δημοφιλή λογότυπα σε κρίση… ειλικρίνειας δημιούργησε τη σειρά «Honest Logos» ή όπως θα λέγαμε εύστοχα «Ειλικρινή Λογότυπα»!
Πρόκειται για μια συλλογή όπου «διάσημα logos λένε την πάσα αλήθεια στο κοινό γι’ αυτό που πραγματικά οι εταιρείες πλασσάρουν στον κόσμο, πάντα με μια δόση χιούμορ», επεξηγεί ο σχεδιαστής.
Έτσι τα McDonald ή τα Starbacks, η Marlboro ή η Camel, για παράδειγμα, έχουν να πουν κάτι διαφορετικό διά χειρός Viktor Hertz, πέραν του αναγνωρίσιμου λογότυπου που όλοι γνωρίζουμε. Γιατί όπως λέει, άλλωστε, και ο ίδιος: «Κάνοντας μαύρο χιούμορ με κάποια πράγματα ανακαλύπτεις συχνά και τη… μαύρη αλήθεια!»…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ