Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!
Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης).......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
Τραγωδία στο MotoGP της Μαλαίσιας νεκρός ο Simoncelli
Ακόμα μία τραγωδία προστέθηκε σήμερα στο χώρο των Motorsports. Ο Ιταλός
Marco Simoncelli σκοτώθηκε σε δυστύχημα στο Moto GP Μαλαισίας.
Σύμφωνα με το βίντεο ο αναβάτης της HONDA έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του, στο δεύτερο γύρο του αγώνα και στη συνέχεια έπεσε πάνω του Colin Edwards.
Ο θάνατος του
Simoncelli έρχεται ακριβώς μία εβδομάδα μετά του Αγγλου οδηγού αγώνων
Dan Wheldon,πρώην πρωταθλητή IndyCar και δύο φορές Indy 500 , σκοτώθηκε σε καραμπόλα στο Las Vegas Motor Speedway.
Η
Rizla Suzuki ομάδα έγραψε: «Όλοι στη Rizla Suzuki είναι βαθιά
επηρεαστεί από τα τραγικά γεγονότα του σήμερα και να στείλετε τα
βαθύτατα συλλυπητήριά τους στην οικογένεια και τους φίλους Μάρκου κατά
τη διάρκεια αυτής της περιόδου της μεγάλης απώλειας.
«ΠΕΕ Marco Simoncelli, 20η Ιανουαρίου του 1987 - 23 Οκτωβρίου 2011 - Μια αληθινή ανταγωνιστή».
Marco Simoncelli: 1987 - 2011
Σύμφωνα με το βίντεο ο αναβάτης της HONDA έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του, στο δεύτερο γύρο του αγώνα και στη συνέχεια έπεσε πάνω του Colin Edwards.

Ο πατέρας του Simoncelli
περιμένει έξω από ένα ιατρικό κέντρο, όπου ο αναβάτης έχει μεταφερθεί αμέσως μετά το ατύχημα.Δυστυχώς τα νέα είναι τα χειρότερα, παρά τις προσπάθειες του ιατρικου προσωπικού να τον επαναφέρει, ο Μάρκο υπέκυψε στα τραύματά του στις 4:56 μ.μ. τοπική ώρα.

Στιγμή της φρίκης: Simocelli χάνει τον έλεγχο στον δεύτερο γύρο πριν
από την μοιραία σύγκρουση με τον Colin Edwards και ο Valentino Rossi
μπροστά καταφέρνει να ξεφύγει.

Στιγμή της φρίκης: Simoncelli χάνει τον έλεγχο στο δεύτερο γύρο



Θλίψη: Honda μέλη της ομάδας (πάνω και κάτω) μετά τη θλιβερή είδηση



Paolo Simoncelli, ο πατέρας του Μάρκου, είναι παρηγοριά από το
διευθυντή Carlo του γιου του Pernat έξω από το ιατρικό κέντρο μετά από
το ατύχημα
«ΠΕΕ Marco Simoncelli, 20η Ιανουαρίου του 1987 - 23 Οκτωβρίου 2011 - Μια αληθινή ανταγωνιστή».
Marco Simoncelli: 1987 - 2011
1987: Γεννήθηκε στην Cattolica, Ιταλία στις 20 Ιανουαρίου.
1996: Runner-up στο ιταλικό πρωτάθλημα minimoto.
1999: Πρωταθλητής του ιταλικού πρωταθλήματος minimoto.
2000: Ένας ακόμα τίτλος στο ιταλικό πρωτάθλημα minimoto και είναι ο πρώτος επιλαχών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα minimoto.
2001:Παίρνει μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα 125cc και κερδίζει τον τίτλο στην πρώτη του συμμετοχή .
2002: Κερδίζει τον Ευρωπαϊκό τίτλο 125cc .
2003: Λαμβάνει μέρος στην πρώτη του πλήρη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 125cc με την ομάδα της Racing Matteoni.
2004: Συντάσσεται με την Rauch Bravo ομάδα και κερδίζει το πρώτο του Grand Prix at a rain-soaked Jerez.
2005: Ολοκληρώνει άλλη μια καμπάνια στα 125cc με την Αγωνιστική Ομάδα Nocable.it και μπαίνει την πέμπτη θέση στην τελική κατάταξη.
2006:Ανεβαίνει στην κατηγορία των 250cc με την Gilera. Τελειώνει τη σεζόν στη 10η γενική θέση με καλύτερο πλασάρισμα την έκτη θέση στο κινεζικό γκραν .
2008:
Ιούνιος - κερδίζει τον πρώτο αγώνα 250cc του στο ιταλικό GP στο Mugello
σε αμφιλεγόμενες συνθήκες.
Οκτώβριος - Κερδίζει στα 250cc το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από μια επιτυχημένη σεζόν με Gilera.
2009: Τελειώνει τρίτος συνολικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 250cc πίσω από τον Ιάπωνα Hiroshi Aoyama και τον Ισπανό Barbera.
2010: Είναι η χρονιά του MotoGP το ντεμπούτο του για τη Honda. Τερματίζει 16 από τους 18 αγώνες καθ 'οδόν για την όγδοη θέση στο πρωτάθλημα.
2011: Μάιος - συγκρούεται με τον Dani Pedrosa, ενώ μάχονται για τη δεύτερη στο γαλλικό GP. Η σύγκρουση είχε σαν αποτέλεσμα ο Pedrosa να σπάσει την κλείδα του.
Ιούνιος - Πρώτο του pol στο MotoGP στο GP Καταλονίας, αλλά μια κακή εκκίνηση είχε ως αποτέλεσμα να τερματίσει έκτος.
23 Οκτωβρίου - σκοτώθηκε σε δυστύχημα κατά τη διάρκεια του GP Μαλαισίας στο Σεπάνγκ.
1996: Runner-up στο ιταλικό πρωτάθλημα minimoto.
1999: Πρωταθλητής του ιταλικού πρωταθλήματος minimoto.
2000: Ένας ακόμα τίτλος στο ιταλικό πρωτάθλημα minimoto και είναι ο πρώτος επιλαχών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα minimoto.
2001:Παίρνει μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα 125cc και κερδίζει τον τίτλο στην πρώτη του συμμετοχή .
2002: Κερδίζει τον Ευρωπαϊκό τίτλο 125cc .
2003: Λαμβάνει μέρος στην πρώτη του πλήρη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 125cc με την ομάδα της Racing Matteoni.
2004: Συντάσσεται με την Rauch Bravo ομάδα και κερδίζει το πρώτο του Grand Prix at a rain-soaked Jerez.
2005: Ολοκληρώνει άλλη μια καμπάνια στα 125cc με την Αγωνιστική Ομάδα Nocable.it και μπαίνει την πέμπτη θέση στην τελική κατάταξη.
2006:Ανεβαίνει στην κατηγορία των 250cc με την Gilera. Τελειώνει τη σεζόν στη 10η γενική θέση με καλύτερο πλασάρισμα την έκτη θέση στο κινεζικό γκραν .
2008:
Ιούνιος - κερδίζει τον πρώτο αγώνα 250cc του στο ιταλικό GP στο Mugello
σε αμφιλεγόμενες συνθήκες.Οκτώβριος - Κερδίζει στα 250cc το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από μια επιτυχημένη σεζόν με Gilera.
2009: Τελειώνει τρίτος συνολικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 250cc πίσω από τον Ιάπωνα Hiroshi Aoyama και τον Ισπανό Barbera.
2010: Είναι η χρονιά του MotoGP το ντεμπούτο του για τη Honda. Τερματίζει 16 από τους 18 αγώνες καθ 'οδόν για την όγδοη θέση στο πρωτάθλημα.
2011: Μάιος - συγκρούεται με τον Dani Pedrosa, ενώ μάχονται για τη δεύτερη στο γαλλικό GP. Η σύγκρουση είχε σαν αποτέλεσμα ο Pedrosa να σπάσει την κλείδα του.
Ιούνιος - Πρώτο του pol στο MotoGP στο GP Καταλονίας, αλλά μια κακή εκκίνηση είχε ως αποτέλεσμα να τερματίσει έκτος.
23 Οκτωβρίου - σκοτώθηκε σε δυστύχημα κατά τη διάρκεια του GP Μαλαισίας στο Σεπάνγκ.
Όλο το βίντεο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ