Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!
Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης).......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
Πουλήθηκε το παλαιότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Στις
10:00 μ.μ.
Αναρτήθηκε από
scorpio71
Το
αυτοκίνητο είναι το De Dion Bouton Et Trepardoux Dos-A-Dos Steam
Runabout, και πιο συγκεκριμένα το μοντέλο “La Marcuise” (σ.σ. «Μαρκησία»
ελληνιστί), το οποίο κατασκευάστηκε το 1884 στη Γαλλία για τον κόμη De
Dion.
Πρόκειται για ένα ατμοκίνητο όχημα που μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα έως 61 χλμ/ώρα και βγήκε στην παραγωγή δύο χρόνια πριν γεννηθεί η Μερσεντές και 12 χρόνια προτού ο Χένρι Φορντ κατασκευάσει το πρώτο του αυτοκίνητο!

Το ηλικίας 127 ετών όχημα είναι ένα από τα 20 που δημιουργήθηκαν, ενώ έξι μόνο από αυτά σώζονται σήμερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «La Marcuise» λειτουργεί άψογα μέχρι σήμερα, ενώ είναι το παλαιότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο με κινητήρα αλλά και ο «νικητής» στον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων στην ιστορία.
Πρόκειται για ένα ατμοκίνητο όχημα που μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα έως 61 χλμ/ώρα και βγήκε στην παραγωγή δύο χρόνια πριν γεννηθεί η Μερσεντές και 12 χρόνια προτού ο Χένρι Φορντ κατασκευάσει το πρώτο του αυτοκίνητο!

Το ηλικίας 127 ετών όχημα είναι ένα από τα 20 που δημιουργήθηκαν, ενώ έξι μόνο από αυτά σώζονται σήμερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «La Marcuise» λειτουργεί άψογα μέχρι σήμερα, ενώ είναι το παλαιότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο με κινητήρα αλλά και ο «νικητής» στον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων στην ιστορία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ