Ο χώρος της Ελεύθερης «πνευματικής φλυαρίας».Ενημέρωση,Καταγγέλιες,Απόψεις,Σκέψεις,Ιδέες από όλους για όλους και για όλα!
Ότι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ ταγραφόμενα, και...τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης.Μπαίνοντας εις αυτό το έργον καιακολουθώντας ναγράφω...........(Μακρυγιάννης).......να γράφω δικά μου, να γράφω δικά σας, να γράφω και ξένα. Οπιανού και νάναι πάλι εγώ θα γράφω, ακόμα και αν δε μου αρέσουν αυτά που έχετε γραμμένα, απλά γιατί αρέσουν σε σας που τα γράψατε και σε σας που τα βλέπετε, κι αν σας πικράνω μη λησμονάτε τα λόγια του George Orwell ….. εάν σημαίνει κάτι τέλος πάντων η Ελευθερία, σημαίνει το δικαίωμα του να λες στους ανθρώπους αυτά που δεν θέλουν να ακούσουν.
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
Συρμοί του μετρό μόνο για… γυναίκες
Το… χούφτωμα στα δημόσια μέσα μεταφοράς είναι ένα διεθνές πρόβλημα και ειδικά σε ώρες αιχμής όπου οι επιβάτες στριμώχνονται.
Όμως οι ιαπωνικές εταιρείες σιδηροδρόμων έχουν βρει έναν αποτελεσματικό τρόπο για να το σταματήσουν με την εισαγωγή των τρένων και βαγονιών μόνο για γυναίκες για τρένα και μετρό.
Είναι γνωστό γεγονός ότι το Τόκιο είναι υπερπλήρες και αυτό είναι πιο εμφανές κατά τη διάρκεια της ώρας αιχμής, όταν επαγγελματίες και άλλοι άνθρωποι στριμώχνονται στα βαγόνια, ώστε οι πόρτες να κλείνουν σωστά. Δυστυχώς αυτό είναι το είδος του περιβάλλοντος όπου δρουν συνήθως «διεστραμμένοι». Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τη δουλειά τους, διαβάζουν ένα περιοδικό, ελέγχουν τα e-mail τους ή μιλάν στο τηλέφωνο, αλλά μερικοί άντρες προτιμούν να μιλούν βρώμικα στις γυναίκες δίπλα τους και να τις χουφτώνουν.
Αυτό το είδος «κακοποίησης» ή «chikan», όπως οι Ιάπωνες το αποκαλούν, συμβαίνει κάθε μέρα στις ιαπωνικές μεγάλες πόλεις, και πολλές από τις γυναίκες επιλέγουν να κάνουν ησυχία και να το υπομένουν αυτό, λόγω του ανδροκρατούμενο ιαπωνικού τρόπου λειτουργίας της κοινωνίας των πολιτών. Αλλά από τότε που οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της Ιαπωνίας κυκλοφόρησαν τα τρένα για αποκλειστική χρήση των γυναικών το πρόβλημα αυτό έχει λυθεί.

Με το χούφτωμα είναι τόσο δημοφιλές, τα πρώτα βαγόνια μόνο για γυναίκες εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 1912 στη γραμμή Mine Chuo ώστε να αποτρέψουν τους άνδρες από το να κοιτάζουν τα όμορφα πρόσωπα των νεαρών γυναικών που σπουδάζουν, αλλά διακόπηκε το 1973. Τα σύγχρονα βαγόνια μόνο για γυναίκες εισήχθησαν τον Δεκέμβριο του 2000 ως απάντηση σε καταγγελίες για μεθυσμένους άντρες που χουφτώνουν γυναίκες κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Αποδείχθηκε αποτελεσματικό σε κάποιο βαθμό και πολλές εταιρείες εισήγαγαν τα δικά τους ιδιαίτερα οχήματα. Μερικά λειτουργούν όλη την ημέρα, μερικά μόνο ώρες αιχμής και γενικά συνήθως αφορούν την ταχεία υπηρεσία τραίνων με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των στάσεων.
Χιλιάδες άνδρες στην Ιαπωνία συλλαμβάνονται για χούφτωμα κάθε χρόνο,
και τα τελευταία χρόνια, εκείνοι που ψευδώς κατηγορήθηκαν και εκείνου
που φοβούνται να χρεωθούν για χούφτωμα/ κακοποίηση έχουν ζητήσει να
εισαχθούν βαγόνια μόνο για άντρες στο πνεύμα της ισότητας των φύλων.
Μετά την καθιέρωσή τους στην Ιαπωνία, χώρες όπως η Ινδονησία, η Ινδία και Φιλιππίνες εισήγαγαν επίσης το δικά τους τρένα μόνο για γυναίκες.
πηγή: newsit.gr
Όμως οι ιαπωνικές εταιρείες σιδηροδρόμων έχουν βρει έναν αποτελεσματικό τρόπο για να το σταματήσουν με την εισαγωγή των τρένων και βαγονιών μόνο για γυναίκες για τρένα και μετρό.
Είναι γνωστό γεγονός ότι το Τόκιο είναι υπερπλήρες και αυτό είναι πιο εμφανές κατά τη διάρκεια της ώρας αιχμής, όταν επαγγελματίες και άλλοι άνθρωποι στριμώχνονται στα βαγόνια, ώστε οι πόρτες να κλείνουν σωστά. Δυστυχώς αυτό είναι το είδος του περιβάλλοντος όπου δρουν συνήθως «διεστραμμένοι». Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τη δουλειά τους, διαβάζουν ένα περιοδικό, ελέγχουν τα e-mail τους ή μιλάν στο τηλέφωνο, αλλά μερικοί άντρες προτιμούν να μιλούν βρώμικα στις γυναίκες δίπλα τους και να τις χουφτώνουν.
Αυτό το είδος «κακοποίησης» ή «chikan», όπως οι Ιάπωνες το αποκαλούν, συμβαίνει κάθε μέρα στις ιαπωνικές μεγάλες πόλεις, και πολλές από τις γυναίκες επιλέγουν να κάνουν ησυχία και να το υπομένουν αυτό, λόγω του ανδροκρατούμενο ιαπωνικού τρόπου λειτουργίας της κοινωνίας των πολιτών. Αλλά από τότε που οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της Ιαπωνίας κυκλοφόρησαν τα τρένα για αποκλειστική χρήση των γυναικών το πρόβλημα αυτό έχει λυθεί.

Με το χούφτωμα είναι τόσο δημοφιλές, τα πρώτα βαγόνια μόνο για γυναίκες εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 1912 στη γραμμή Mine Chuo ώστε να αποτρέψουν τους άνδρες από το να κοιτάζουν τα όμορφα πρόσωπα των νεαρών γυναικών που σπουδάζουν, αλλά διακόπηκε το 1973. Τα σύγχρονα βαγόνια μόνο για γυναίκες εισήχθησαν τον Δεκέμβριο του 2000 ως απάντηση σε καταγγελίες για μεθυσμένους άντρες που χουφτώνουν γυναίκες κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Αποδείχθηκε αποτελεσματικό σε κάποιο βαθμό και πολλές εταιρείες εισήγαγαν τα δικά τους ιδιαίτερα οχήματα. Μερικά λειτουργούν όλη την ημέρα, μερικά μόνο ώρες αιχμής και γενικά συνήθως αφορούν την ταχεία υπηρεσία τραίνων με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των στάσεων.
Χιλιάδες άνδρες στην Ιαπωνία συλλαμβάνονται για χούφτωμα κάθε χρόνο,
και τα τελευταία χρόνια, εκείνοι που ψευδώς κατηγορήθηκαν και εκείνου
που φοβούνται να χρεωθούν για χούφτωμα/ κακοποίηση έχουν ζητήσει να
εισαχθούν βαγόνια μόνο για άντρες στο πνεύμα της ισότητας των φύλων.Μετά την καθιέρωσή τους στην Ιαπωνία, χώρες όπως η Ινδονησία, η Ινδία και Φιλιππίνες εισήγαγαν επίσης το δικά τους τρένα μόνο για γυναίκες.
πηγή: newsit.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ